Thursday, September 16, 2010

初めまして!!>____
はじめまして、わたしは Autumn Bordner です。アメリカじんです。Maryland からきました。コロンビアだいがくのにほんごのがくせいです。わたしはいちねんせいです。わたしのせんせいはまついせんせいです。これはわたしのブログです。ぴかちゅうはわたしのともだちです。


よろしくおねがいします!!!


ボドノ!



7 comments:

  1. こんばんはボドノさん!Maryland からきましたか。
    そですか。

    このぴかちゅはだれのですか。さとしさんのですか。 :D

    さようなら!

    - Ben M.

    ReplyDelete
  2. こんばんわBenさん!!

    いいえ、さとしさんのぴかちゅうじゃありません。
    わたしのです。わたしはぽけもんtrainerです。^___^

    じゃまたげつようび!
    さよなら!

    ボドノ。

    OH! すみません、おなまえはわたしのブログですか。(I am not sure if that phrase is grammatically correct, I am asking for the name of your blog >,<)
    Oh My Gojira, ですね。

    どうもありがとございます!^____^

    ReplyDelete
  3. ボドノさん、こんにちは。はじめまして。わたしは、TAのなかむらです。
    このおにぎりは、ボドノさんですか?かわいい(cute)ですね!

    ReplyDelete
  4. こんばんわ!

    あなたはMarylandからきましたですか。わたしはVirginia からきましたです。Where in Maryland are you from?

    あなたのblogはかわいいです!

    ReplyDelete
  5. すごいですね!!I love finding fellow anime fans! Plus we both do martial arts too ^_^ Have you thought about joining the anime club? It's really fun--people there are super friendly and yes, we are pretty nerdy, but we are the awesome kind of nerdy haha. I love your dango video by the way! かわいいですね!There was a super cute japanese vid I wanted to put on mine, but when I went looking for it on youtube it had been removed T.T
    えと...as for what anime I like...the answer is a lot of different kinds. I read all different genres, from しょうじょう to しょうねん。Right now I really like Bleach, and in the past I've really enjoyed Death Note, Rurouni Kenshin, Prince of Tennis, Fullmetal Alchemist, Fruits Basket, Ouran High School Host Club, Sailor Moon...waah so many more too! How about you?

    じゃあまたあした!

    ReplyDelete
  6. Bordner-さん、 はじめまして。 Murcia です。 Amerika から きました。じゅうはっさい です。 どぞよろしく。P.S. MOCHI IS THE GREATEST THING EVER. :-)

    ReplyDelete